Faktura

Mest förekommande fakturafrågor

Jag har skickat in autogiroblankett/registrerat autogiro via min internetbank, men jag får ändå en pappersfaktura?

Den pappersfaktura du har fått skapades och skickades ut till dig innan ditt autogiro blev godkänt. Du behöver betala denna månadsfaktura som tidigare, men från och med nästa månad drar vi din betalning via autogiro.

Varför är fakturan högre än det jag fått höra tidigare?

Om du upplever att månadskostnaden är högre kan det bero på att, beroende på när du köpte tjänsten, så kan första fakturan avse några dagar månad 1 och sedan hela avgiften för månaden efter.

Måste jag få faktura i papper och hemskickad?

Nej, vi erbjuder autogiro. Du kan enkelt aktivera autogiro nu direkt här! autogiro.sinfrid.se

Jag har fått en påminnelse på fakturan, men jag fick aldrig den första?

Det kan vara så att posten inte har levererat. Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt så hjälper vi dig.

Jag har fått en påminnelse på min faktura/ inkassokrav trots att jag har betalat?

Så ska det absolut inte vara. Troligtvis har denna skickats samma dag som du betalat. Kontakta kundtjänst så löser vi givetvis detta.

Jag hittar inte vilket bankgiro eller plusgiro jag ska betala till?

Betalningsmottagare är Capway Finance AB, bankgiro: 5408-7291. Är du fortfarande osäker är du välkommen att ringa vår kundtjänst.

ImageHar du fortfarande inte hittat ditt svar kan du alltid Kontakta oss!